Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Τι συμβαίνει μετά την ολοκλήρωση της αίτησής μου;

Μόλις ολοκληρωθεί το αίτημά σας, θα λάβετε ειδοποίηση μέσω email ή εντός της εφαρμογής. Στη συνέχεια μπορείτε να επανεξετάσετε τα αποτελέσματα και να δώσετε ανατροφοδότηση ή να ζητήσετε τυχόν πρόσθετες πληροφορίες.

Μπορώ να κάνω αλλαγές στην αίτησή μου μετά την υποβολή της;

Στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν θα μπορείτε να κάνετε αλλαγές στο αίτημά σας μετά την υποβολή του. Ωστόσο, αν χρειαστεί να κάνετε αλλαγές ή να παράσχετε πρόσθετες πληροφορίες, μπορείτε να υποβάλετε εκ νέου νέο αίτημα.

Μπορώ να παρακολουθώ την κατάσταση της αίτησής μου;

Ναι, μπορείτε να παρακολουθείτε την κατάσταση του αιτήματός σας, συνδεόμενοι στο λογαριασμό σας και κάνοντας κλικ στην καρτέλα "Αιτήματα". Θα δείτε μια λίστα με όλα τα αιτήματά σας και την τρέχουσα κατάστασή τους (π.χ. Νέο, σε επεξεργασία, ολοκληρωμένο).

Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα νέο αίτημα;

Για να δημιουργήσετε ένα νέο αίτημα, συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και κάντε κλικ στο κουμπί "Νέο αίτημα" στην αρχική σελίδα. Συμπληρώστε τη φόρμα αιτήματος με τα απαραίτητα στοιχεία και κάντε κλικ στο κουμπί "Υποβολή" για να στείλετε το αίτημά σας. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραπάνω διαδικασία και χωρίς να είστε συνδεδεμένοι στην εφαρμογή.
 

Πώς μπορώ να δημιουργήσω έναν νέο λογαριασμό στην εφαρμογή;

Για να δημιουργήσετε έναν νέο λογαριασμό, κάντε κλικ στο κουμπί “Είσοδος” και στη συνέχεια στο κουμπί "Δημιουργία λογαριασμού" και συμπληρώστε τις απαιτούμενες πληροφορίες, όπως το όνομά σας, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και έναν κωδικό πρόσβασης. Μόλις συμπληρώσετε τη φόρμα, κάντε κλικ στο κουμπί "Δημιουργία λογαριασμού".